FAQ

Ste firemný zákazník?

Potom je naša oblasť pre firemných zákazníkov pre vás tá pravá.

Objednávky

Ako môžem zadať objednávku?

Objednávku môžete zadať tu v našom online obchode. Bohužiaľ, neponúkame prijímanie objednávok e-mailom ani telefonicky. Akonáhle pridáte do nákupného košíka jednu alebo viac položiek, môžete prejsť k pokladni. Po zadaní kontaktných, dodacích a platobných údajov prevezmeme vašu objednávku a pripravíme ju pre vás.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

V našom obchode vám ponúkame rôzne spôsoby platby. Je možné platiť bankovým prevodom vopred, cez Amazon Pay, PayPal, inkasom, kreditnou kartou alebo na účet. Viac informácií o našich platobných metódach nájdete zde.

Ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Ak vaša objednávka ešte nebola odoslaná, môžete ju zrušiť kontaktovaním nášho zákazníckeho servisu. Môžete nás kontaktovať buď e-mailom na adrese support@relaxdays.de alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

Preprava

Aké možnosti prepravy sú k dispozícii?

Keďže náš tovar je pre vás už na sklade a dodáva sa v rámci Nemecka približne do 1-2 pracovných dní po prijatí platby, neponúkame expresné dodanie. Naše zásielky sú doručované spoločnosťou DHL alebo dpd. To, ktorý poskytovateľ služieb vám objednávku prinesie domov, sa dozviete v e-maile s potvrdením o odoslaní, hneď ako bude tovar na ceste.

Aké vysoké sú náklady na dopravu?

Relaxdays vždy ponúka bezplatnú dopravu v rámci Nemecka. Viac informácií o nákladoch na dopravu do ostatných európskych krajín nájdete tade.

Môžete doručovať aj do zahraničia?

Áno, doručujeme do mnohých krajín Európy. Ktoré krajiny vám môžu doručiť vaše objednávky a koľko stoja príslušné náklady na dopravu, sa dozviete tade.

Je možné poslať objednávku na poštu alebo do Packstation?

Áno, je to možné. Zásielky si však zvyčajne môžete nechať poslať na Packstation len vtedy, ak máte zákaznícke číslo DHL. To by ste mali zadať pri objednávke.

Kedy bude moja objednávka doručená?

Po odoslaní vašej objednávky od nás dostanete e-mail s číslom na sledovanie, ktoré môžete použiť na sledovanie vašej zásielky. V opačnom prípade máte tiež možnosť opýtať sa na stav vašej objednávky prostredníctvom nášho tímu podpory zaslaním e-mailu na adresu support@relaxdays.de alebo pomocou nášho kontaktného formulára.

Vracia

Môžem tiež vrátiť tovar?

Áno, môžete vrátiť akýkoľvek tovar. Ak sa vám výrobok nepáči, máte 90 dní od nákupu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Ak sa vyskytnú chyby alebo nedostatky, môžete tovar vymeniť do 6 mesiacov od zakúpenia. Ak môžete predložiť dôkaz, že chyba existovala už pred nákupom, je možné vrátiť výrobky aj 6 až 24 mesiacov po nákupe.

Kto znáša náklady na vrátenie?

To, kto znáša náklady na vrátenie, závisí od konkrétneho prípadu. Ak ste dostali chybný tovar, náklady na jeho vrátenie samozrejme znášame my. V takom prípade zorganizujeme dopravcu. Ak sa vám výrobok nepáči a chcete ho vrátiť, náklady znášate vy. V tomto prípade si môžete dopravcu vybrať aj sami. Okrem toho je možné bezplatné vrátenie prostredníctvom služby PayPal, ak ste použili tento spôsob platby.

Ako môžem vrátiť svoj tovar?

Ak chcete vrátiť tovar, môžete poslať žiadosť nášmu zákazníckemu servisu zaslaním e-mailu na adresu support@relaxdays.de alebo pomocou nášho kontaktného formulára. Uveďte prosím aj číslo vašej objednávky. Ak uhradíme náklady na vrátenie, od nášho tímu podpory potom dostanete štítok na vrátenie. Hneď ako bude vaše vrátenie prijaté a spracované, dostanete od nás e-mailovú správu.

Ako dlho trvá vrátenie dobropisu?

Peniaze dostanete späť približne 3-4 pracovné dni po vrátení tovaru. Dobropis bude vystavený rovnakým spôsobom, aký ste predtým použili ako spôsob platby.

Môj tovar bol doručený poškodený. Čo mám teraz robiť?

Samozrejme, chceme, aby ste dostali bezchybný tovar a boli spokojní so svojou objednávkou. Ak ste, žiaľ, dostali chybný tovar, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom e-mailom na adrese support@relaxdays.de alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Spoločne určite nájdeme uspokojivé riešenie.

Montáž

Obsahuje dodávka montážny materiál, nástroje alebo návod?

V závislosti od položky a opisu na webovej stránke to môže byť tento prípad. Stačí si prečítať opis požadovaného výrobku a zistiť, či je súčasťou balenia aj montážny materiál alebo náradie. Výrobky určené na vlastnú montáž sú vždy dodávané s návodom.

Montáž položky nefunguje. Čo teraz?

Ak máte akékoľvek problémy s nastavením niektorého z našich produktov, jednoducho kontaktujte náš tím služieb zákazníkom. Môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese support@relaxdays.de alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Náš tím podpory vám rád pomôže.

V mojej objednávke chýbajú diely pre karosériu. Čo teraz?

Ak bola vaša zásielka doručená nekompletná a chýbajú v nej niektoré časti, jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis. Môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese support@relaxdays.de alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Náš tím podpory vám rád pomôže a spoločne nájdeme uspokojivé riešenie.

Moje konto

Je webová stránka Relaxdays bezpečná?

V našom obchode je zavedená široká škála komplexných bezpečnostných opatrení. Tie slúžia na ochranu všetkých nami spracúvaných informácií pred stratou, zneužitím alebo zmenou. Pomocou šifrovacích technológií SSL (Secure Sockets Layer) a ochranných opatrení proti XSS a CSRF zaručujeme bezpečnosť všetkých objednávok a údajov. Všetky vami zadané údaje sú vždy uložené v zašifrovanej podobe.

Ako môžem zmeniť údaje o svojom účte, napríklad adresu na doručenie alebo heslo?

Hneď ako sa prihlásite do nášho internetového obchodu, môžete získať prístup k prehľadu svojho účtu prostredníctvom záložky Môj účet v pravom hornom rohu našej webovej stránky. Tam môžete upraviť všetky údaje o svojom účte a kontaktné informácie.

Zabudol som svoje heslo. Čo mám teraz robiť?

Ak ste zabudli svoje heslo, môžete naň jednoducho kliknúť v oblasti prihlásenia. Po zadaní vašej e-mailovej adresy vám zašleme odkaz, pomocou ktorého môžete heslo obnoviť.

Ako môžem vymazať svoje zákaznícke konto Relaxdays?

Ak chcete, aby sa vaše zákaznícke konto a všetky súvisiace údaje z tohto obchodu vymazali, môžete poslať e-mail na adresu datenschutz@relaxdays.de so svojou žiadosťou. E-mail musí obsahovať predmet "Vymazať zákaznícky účet obchodu".

Tipy a triky

Je nerezová oceľ magnetická?

Väčšina typov nehrdzavejúcej ocele nie je magnetická. Na rozdiel od mnohých predpokladov však skutočnosť, či je alebo nie je nehrdzavejúca oceľ, nemá nič spoločné s tým, že môže byť magnetická. Nie je preto pravda, že kvalitu nehrdzavejúcej ocele možno rozpoznať podľa jej magnetických vlastností. Feritická nehrdzavejúca oceľ má spravidla tendenciu byť magnetická a austenitická a martenzitická oceľ nemá tendenciu byť magnetická. Všetky tri patria do skupiny nehrdzavejúcich ocelí.

Kedy môže nerezová oceľ hrdzavieť?

Nerezové ocele obsahujú najmenej 10,5 % chrómu. Reakciou s kyslíkom sa na predmetoch z nehrdzavejúcej ocele vytvára vrstva oxidu chrómu, ktorá pôsobí ako pasívna vrstva a chráni pred koróziou. Aby sa táto vrstva zachovala, je nevyhnutné nehrdzavejúcu oceľ pravidelne čistiť. Znečistenie spôsobené vplyvmi prostredia, cestnou soľou, kuchynskou soľou alebo kvapalinami obsahujúcimi chloridy môže z dlhodobého hľadiska poškodiť ochrannú vrstvu na nehrdzavejúcej oceli. Za určitých okolností môže takéto poškodenie dokonca spôsobiť hrdzavenie nehrdzavejúcej ocele.

Blesková hrdza na hliníku. Je to normálne?

Ak hliník nie je potiahnutý, natretý alebo eloxovaný, holý povrch reaguje s kyslíkom vo vzduchu. Vzniknutá vrstva oxidu chráni hliník pred škodlivými vplyvmi prostredia. Ak však hodnoty pH v prostredí kovu kolíšu, hliník môže začať hrdzavieť.
Aby sa tomu zabránilo, je dôležité udržiavať neutrálne pH prostredia, a preto nepoužívať kyslé alebo zásadité čistiace prostriedky. Nemali by ste tiež používať utierky, ktoré boli predtým použité na čistenie ocele, železa alebo iných kovov, aby ste zabránili prenosu oxidu železa na vaše hliníkové predmety. Takisto je najlepšie neumiestňovať ich do blízkosti iných kovov alebo ich neskladovať spolu s vlhkým alebo špinavým drevom.

Ako sa najlepšie starať o bambusový nábytok?

Najlepšia starostlivosť o bambusový nábytok závisí od toho, kde je umiestnený a akým podmienkam je vystavený. Ako ochranné opatrenie proti vlhkosti vo vonkajších priestoroch alebo kúpeľniach odporúčame ošetriť bambusový nábytok olejom alebo ho natrieť polyuretánovým lakom. Pred pravidelným olejovaním by ste mali bambusové predmety utrieť horúcou vodou, aby sa otvorili póry. Keď je nábytok suchý, môžete ho ošetriť olejom na ošetrovanie bambusu alebo prírodným kuchynským olejom. Tenkú vrstvu naneseného oleja by ste mali po krátkom čase pôsobenia odstrániť.
Mali by ste si tiež uvedomiť, že väčšina našich bambusových predmetov je potiahnutá priehľadnou nitrocelulózou. Takéto nitrocelulózové laky zabezpečujú dobrú mechanickú odolnosť pri povrchovej úprave dreva v interiéri. Nitrocelulózové laky sú však pomerne citlivé na poveternostné vplyvy a nábytok takto ošetrený je menej vhodný na vonkajšie použitie. Ak potrebujete dodatočnú ochranu, môžete si samozrejme zaobstarať vhodný náter u špecializovaného predajcu a aplikovať ho na náš nábytok.

Nenašli ste správnu odpoveď? Kontaktujte nás osobne!

Zavolajte na naše servisné číslo

Telefón: +49 (0) 345 56 67 09 30
Po - Pi od 8:00 do 18:00
Napíšte nám!
Kontaktný formulár

Použite náš kontaktný formulár

Vašu žiadosť spracujeme čo najrýchlejšie a odpovieme vám e-mailom.

Kontaktujte nás

Napíšte nám DM

Stačí nám poslať súkromnú správu na Facebooku alebo Instagrame a my vám radi pomôžeme.

Služby zákazníkom